Sista dagen

Då är det snart ett faktum. Jag gör nu sista dagen här på jobbet. Fy, vad hemskt det känns!
Johan var ner & gav mig en present & tackade för de här åren. Jag fick en SmartBox, innehållande 40 sköna aktiviteter att välja bland. Undra vad jag ska välja? Finns hur mycket kul som helst!

Men det börjar gå upp för mig nu, jag går från arbetande till arbetslös. Men om två veckor behöver jag inte vara deprimerad längre, för då blir jag studerande :)
Två veckor.. Gosh, hur ska jag hinna? Sticker ju till Sundsvall nu en vecka, sen har jag en vecka, nej, inte ens det på mig att packa allt. Iofs är det mesta redan packat, men det är den sista skiten som tar tid. Om man ska slänga eller spara, sånt skit. Aja, det löser sig!



Lunchdags nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0