Snälla, skjut mig

Jag har fyra banan-kartonger kvar & på tok för mycket kvar att packa. Garderoben är iallafall snart tom, men märkte att jag hade hela byrån kvar & tre-fyra skåp kvar i köket. Fan, det här bådar inte bra. Vill någon komma & hjälpa mig kanske? Eller ta över resten istället för mig?
Jag är så trött så jag vill bara gå & lägga mig nu men inte fan kan jag det heller! Ni får ursäkta att jag sitter & beklagar mig inför er, men det får ni faktiskt stå ut med! Det enda ni kommer få höra imorgon är hur jävla trött jag är på att bära, hur ont jag har överallt. Svära & spotta kommer jag också göra, men jag har iallafall förvarnat er nu!

Fan, jag måste fortsätta här i denna jävla röra! Jag orkar inteeeeee!





Långt ifrån klart.........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0