Sista inlägget för idag

Nu har vi precis tagit ett varsitt glas vin & sett klart på "From Paris with Love". Jag hade redan sett den, så jag var lite halvt frånvarande. Gick ut med Theo & tog en cigg med Jonas. Städat lite, funderat lite, mejlat lite, fyllt på shoppinglistorna lite.
Vill bara in i lägenheten nu, så jag kan köpa massa nya prylar. Trixa & dona. Shoppa. Åh, mitt shoppingbegär är på topp just nu! Men jag får lägga band på mig i ett par veckor till.
Slängde iväg ett mejl till Jörgen idag också, så vi får se om han bokar in ett möte den här veckan, eller om han svarar på alla mina frågor via mejl. Fast.. Jag & Sandra lär ner på stan imorgon iallafall, så det gör inte så mycket.

Nu ska jag bädda ner mig & försöka sova lite. Kevin har sovmorgon imorgon, så vi passar på vi med. Men kommer väl vakna tidigt som vanligt ändå. Äh, jag tar dagen som den kommer :)



På den här jättevackra bilden Sandra tog på mig, så syns min hårfärg rätt okej. Dock inte alls lika starkt som den gör i verkligheten. Ska försöka fånga en bra bild imorgon istället :)

I'm a redhead! Jisses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0