Ser där kära vänner!

Det blir CCW idag iallafall! Det går ju bara inte att missa, för sjutton gubbar! Alkokholen är fixad, chaufför är fixad, väckning imorgon är fixad. Super! Vädret håller sig på rätt sida också! Det här kommer bli super! :)
Två bilder från CCW för 4 år sedan. Jag var blond & lite halvt galen, som vanligt :D

Ursäkta kvalitén på bilden. Kameran jag hade då var inte lika bra som de idag ;)

Alexander, Morgan, Rebecka & Anders.





Fyfan, kommer ihåg den här kvällen så jävla väl, även fast jag var rätt waisted. Alla var rätt galna & jag fattar egentligen inte vad som hände på parkeringen där bakom. Allt som kunde gå fel, gick nog fan fel. Incidenten vid Statoil gjorde inte saken bättre, men det pratar vi rätt tyst om, haha!

Classic Car Week - Rättvik - v.31
2005 - 2006 - 2007 - 2008 -2009 -
going on 2010


Kommentarer
Postat av: Östlund

Så jävla klockrent det var, sista bilden, strax efter jag kallade dig fjortis och du attakerade mig. haha :D

2010-08-04 @ 00:19:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0