Nu börjar det kännas

Dagen idag har bara gått fort. För fort. Dagen imorgon kommer vara värre ändå! Har så himla mycket att göra! Till att börja med ska jag gå upp tidigt, tidigt. Ska springa på loppisar, ska även hinna in på Vero Moda (har presentkort kvar här som bara är kopplat till butiken i den här stan) & EuroStore & se vad de har för någonting. Sen ner på jobbet, köpa avgaspasta för avgassystemet har börjat läcka hörde jag idag. Ut till Grängesberg & kladda på det.
Sedan ska jag hjälpa Alexander att köra ut grejer till Nyhammar för att hans bil gick sönder nu på kvällningen. Hjälpa honom där ute & bära grejer & dra lite el..
Sen måste jag hem & göra mig i ordning & springa till porten bredvid på fest, sen en helkväll ute & säga hejdå till så många jag hinner! Kommer dock hem & hämtar mer grejer & städar ur lägenheten & så, men tror inte på några utekvällar då.

Vafan, späckad dag imorgon betyder.... JAG MÅSTE PACKA NU! Shit, vad ska jag ha på mig första dagen i skolan? Andra? Hjälp mig!!! Vad ska jag packa? Kan ju iofs ta med mig allt jag inte har packat ner än.. Men guuud. Måste sätta igång nu!

Och klockan är snart halv tre. Skjut mig.

Kommentarer
Postat av: Theréz || several passions - one blog

Smultronstället i Söderköping :)

2010-08-21 @ 13:28:04
URL: http://therez.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0