Lite mer shopping

Packade lite här på förmiddagen (fyfan, det tar aldrig slut!!) sen åkte jag ner på stan. Postade alla paket med grejer jag sålt på Tradera & tog en vända på stan. Fyndade lite grejer faktiskt. Köpte en ljuspåse, en ljusstake för 9 värmeljus. (Ska visa er när jag flyttat sen & den står på plats) Lite böcker & en paradhängare på loppis.
Åkte sedan ut till Dollarstore för att köpa hushållspapper att slå in mina vita grejer i då trycksvärtan färgar av sig, men fyndade lite grejer där med. Bland annat dessa påslakanset.



Vänta så ska ni få se hur fint det ska bli när jag flyttat :) Åh, jag är så exalterad så det finns inte! Men börjar känna lite smått panik. Jag ska ha packat klart allt på söndagkväll för på måndagen åker jag till min gamla skola en snabbis & sen ska allt bäras ner & packas in i släp & bilar. Sen dessutom 35 mils bilresa på det. Gud!

Packa lite mer nu! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0