Ledig lördag

God morgon sunshines! :)
Vaknade före klockan, före jag skulle "börja jobba" också. Skjukt att vara ledig. Var vaken till tre i natt för att jag skulle kunna sova länge idag, men icke. Kommer väl straffa sig ikväll, men som tur är har jag ingenting planerat.
Ska åka till gamla lägenheten & kolla om jag har grejer kvar i förrådet där, sen ska jag packa. Sticker ju till Sundsvall imorgon bitti, så jag måste ju packa till det också?
Stör mig fortfarande på att hela min sminkväska är borta! Smink för flera tusen gick upp i rök?! Får jag tag på den jäveln som har den, vrider jag nacken av denne! Jävligt onödigt att köpa helt nytt smink när det mesta i den redan var nytt. FAN så arg jag blir!

Nej, hopp in i duschen nu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0