Hej då Mekonomen

Nu har jag stängt, räknat kassan, bankat pengar & larmat Mekonomenbutiken för sista gången. Sa hej då med en tår i ögonvrån. Det var med ett riktigt förbannat tungt hjärta jag stängde dörren & låste.
Jag har växt upp där, lärt mig service-yrket, att kunna hantera människor jag egentligen vill slå på käften & be dra åt helvete med ett leende på läpparna. Jag har blivit uppfostrad av mina arbetskamrater. Delat saker på gott & ont. Julborden framför allt! Underbarare arbetskollegor får man fan leta efter!
Detta inlägg är till er; Johan, Andreas, Michael & Ida! Ni är guld värda! En del av mig. Även om jag flyttar nu, så är jag inte långt borta & jag kommer självklart & hälsar på! Tills dess har jag lärt mig dricka kaffe ;) ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0