Hej alla nyfikna!

Mitt besöksantal har nästan fördubblats sen jag åkte hit igår. Roligt att ni är så pass intresserade av mitt liv?!
Blev film med S, K & bebisarna idag. Case 39 hette den, rätt okej faktiskt. Med chips, dipp & cola myste vi ner oss i soffan. Gud vad jag längtar tills vi flyttar, då kan vi göra såhär varje kväll! :D

Den här veckan kommer gå så fort så det kommer krypa i skinnet på mig. Hem, packa allt fort som bara den, plus att vi ska hinna med trippen till Kolmården också. Sen upp till helgen igen & börja skolan. Shit, jag börjar fan bli nervös.. Men det kommer gå bra hoppas jag :)

Nu ska jag & killen mysa ner oss till ett par avsnitt till, sen sova. Får se om K väcker mig imorgon bitti för att få skjuts till jobbet. Isf är jag vaken redan vid sex, men tvivlar på att jag skriver något då.
Men jag skriver när jag vaknar på riktigt sen annars :)

God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0