God morgon!

Herregud, vad gör jag vaken nu? Jag kan sova minst en timme till..
Vaknade för en halvtimme sen, somnade om, men vaknade ännu piggare en gång till nu, så då var det lika bra att gå upp. Kanske hade sovit 7 timmar & 33 minuter då? ;)
Sista dagen på jobbet idag, det känns lite i hjärtat, även om jag har svårt att förstå det. Jag har varit där i 2,5 år nu. Sedan februari -08 då Johan ringde & överraskade mig om att jag var välkommen ner för att fräscha upp minnet om kassa systemet. (Hade ju varit där i ett par veckor på sommarjobb -07)
Nu sitter knappkoderna i huvudet, artikelnummer, telefonnummer, kundnummer. Nu har man lärt känna ansiktena på folk. Men det var inte jag som valde. De valde & jag handlade därefter. Jag får lov att sluta här nu, jag får inte gå kvar på skolan så jag tog mig en rejäl chansning i livet. Jag ångrar inte valet, men vad som händer nu, det återstår att se.
Nu gör jag mig lite frukost & kryper upp i soffan & tittar på nyhetsmorgon :) Det var längesedan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0