Fy sjutton vad segt det är nu!

Det händer verkligen ingenting på det här bygget. Jag sitter & smsar folk som vill underhålla mig, leker med webcamen, har läst aftonbladet en 30 gånger & nu sitter jag på ams.se & småkikar på jobb. Korsorden i min tiding har jag redan löst. Så.. Vad gör jag nu? Jag ska sitta kvar här i sex timmar till & bara glo.
Jag vill ha semester så det bara skriker om det! En tripp till Kolmården är inplanerad också, det ska bli kul. För att citera Sandra: "Om du inte gråter i slutet av delfinshowen, så är det nåt fel på dig!". Jaha, kanske får klämma fram en tår eller två då? ;)
Men - den som inte är glad & lycklig, kan inte gråta. (Betyder att den som redan är ledsen & deprimerad inte kan klämma fram en tår eftersom de redan är olyckliga) Finns ju folk som har erfarenheter av det?

Nu är det rökpaus för mig & Ida :)


Kommentarer
Postat av: Sandra

"Men inte fan ska du väl var FULL på en djurpark ?!"



HAHAHAHAHA

2010-08-04 @ 11:47:48
URL: http://sandralh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0