Börjar jag bli klar?

Det är nog långt ifrån, iallafall som det känns nu. Jag har så ont i ryggen så jag överväger faktiskt att gå & lägga mig nu. Klockan står på ringning klockan sju imorgon bitti, så det kanske är dags att få lite sömn? Dagen imorgon kommer vara så himla lång!
Självklart ska saker krångla just när de inte får de! Packboxen till styrservon på Alexanders bil gick ju sönder idag, så jag har haft panik hela dagen i att få tag i bil eller lösa det på något annat vis. Eftersom jag aldrig ens kört med släp, aldrig heller backat, så var inte det en möjlighet heller. Men nu har jag löst det! Pappa åkte ju iväg på kurs, så jag fick Lisa att använda Volvon i två dagar nu, så jag snor med mig jeepen till Sundsvall. Då kan man fylla den med grejer också :D Men.. Jag tvivlar fortfarande på att jag kommer få med mig allt. Hoppas släpet är mycket större än vad jag tror! Har nog ett 40-tal kartonger, plus säng, soffa & stor bökiga jävla möbler! Usch & fy.
Nu spyr jag snart på det här.

Bloggar en sväng på förmiddagen imorgon, annars blir det nog ingenting förrän jag installerat mig i lägenheten

Puss & god natt! ♥

Hejdå Ludvika - Hej Sundsvall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0