Äventyr till Sidsjön

Tog en liten sovmorgon idag & låg & drog oss så länge vi kunde, sen åkte jag ner en snabbvända på stan & skulle köpa nu ögonbrynspuder, men H&M har tagit bort det ur sortimentet. Snacka om förbannad jag blev! Tjejen på H&M sa åt mig att gå till Make Up Store & köpa där istället, för de är väl de enda som hade sånt kvar..
Kände rysningarna komma & plånboken skrek åt mig att låta bli, men kan fan inte. Köpte en ny mascara på H&M iallafall & knatade vidare till Make Up Store. Den pyttelilla dosan gick på hela 185:-, men det var så värt det. SÅÅ VÄRT DET!



Skyndade mig hem & plockade upp Sandra & vovvarna & åkte ut till Sidsjön. Myste ner oss vid en bänk & bara njöt av livet.





Här ser ni nya hårfärgen :)



Tuvalie!!



Theodor & Sandra pussas :) (Btw, Theodor lånar Tuvalies halsband ifall ni undrar varför det är rosa? :)



Träffade på den sötaste chihuahuan jag sett på länge. En exakt likadan ska jag skaffa mig när jag blir stor! Det kan ni skriva upp! Så mjuk, snäll, lydig & gosig.. ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅH!!! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0