Allt annat än trevligt

Väcktes två gånger i natt, första gången bara oroande, andra gången bara irriterande. Slutade bra dock.
Morgonen gjorde mig däremot spyfärdig. Jag kunde verkligen ana, men inte att det skulle vara såhär illa. Det är fan sjukt. Benen gör så förbannat ont också, smörjde in & masserade som en tok i morse, men det gör ingen skillnad. Har på benvärmare på benen & det är så varmt så det börjar rinna där under snart...

Rätt lugnt & stilla på jobbet nu. Det spritter i mig i hela kroppen! En dag kvar efter denna, sen får jag semester! Det ska bli så jävla skönt! Ska försöka åka till MM idag & hämta banankartonger så jag kan börja packa grejer i köket.. För snart går flyttlasset! Jag är så jävla exalterad nu så det finns inte! Jag vill bort härifrån. Nu nu nu nu!!!

Nu kommer det kunder, vi hörs sen! Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0