Vilken kväll!

Ojoj, vilken kväll det blev igår! Förfest hos Simone. Yasmine & Sonny kom dit senare också. Massa prat med tjejerna! :) Vi gick in på Solo, dansade som bara den, meeen med mina killing-heels blev kvällen tidig! Gick ut redan vid ett & beställde en taxi, den kom aldrig, så jag fixade skjuts på annat sätt.
Natten blev lång, somnade inte förrän vid fem-tiden & vaknade klockan åtta & var pigg som jag vet inte vad..
Har betat av fyra timmar på jobbet nu idag. Hade en del folk kring lunch, men nu den sista timmen har det varit heldött. Blir jobb hela dagen imorgon också tydligen då Micke har gått & blivit sjuk! Pengar till mig! :)
Snart slutar jag här, då ska jag hem, krypa ner i sängen & mysa med Emil resten av dagen! :)

Bilder kommer senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0