Väder?

Är vädret ett sådant beroende också? Nu när det regnar ute blir jag bara så less så jag vill springa ut & dansa i regnet, just för att trotsa, just för att visa att jag skiter i vilket. Men problemet är ju att det är just det jag inte gör. Jag går igenom bilder för att framkalla just nu & sitter & tittar på bilderna från Sardinien 07 & Rhodos nu i höstas. Gud vad härligt det är med sol & värme! Men än en gång vandrar tankarna till dit de inte ska.. Tänk att bo sådär jämt? Alltid ha det sådär varmt & kladdigt? Aldrig kunna lägga sig i en kall säng efter en varm dusch, inte slippa vara beroende av AC:n som man blir förkyld av? Jag säger då att jag själv skulle aldrig klara av att bo utomlands. Mina tre månader i Grekland räckte för mig. Att ha ett sommarhus eller bara sticka iväg en månad eller så är inga problem, men inte BOSÄTTA sig. För det första klimatet och sen var det ju maten....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0