Studentkryssning

Då var det dags att visa ett par bilder för er.. Det togs för många för att visa alla här. De som är vän med mig på Facebook kan se resten, men här har ni några iallafall :)

Taggar i bilen på resan ner!



Förfest i Karin, Maria, Christine & Saras hytt! Fernando & Karin på bild!




Yasmine & Fia börjar bli påverkade :)



Karin & jag!



Vi tre - partyoutfiten! :)



Jag & Yasmine skakar rumpa så det heter duga!



Dagen efter - alla tre lite slitna ;)



Tack mina underbara tjejer för en superkul kryssning! Hade det förjävla roligt! Hela tiden! Älskar er! ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det var hur kul som helst! Men svårt att säga "detta får vi göra om" :P

2010-04-08 @ 18:04:27
Postat av: Yasmine

Tack själv lilla gumman! <3 Jag hade också skit roligt! :9 det lär vi göra om någon gång :P hehe. Pussar Älskar dig med <3

2010-04-09 @ 20:47:40
URL: http://ladyyasmine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0