Sex and the City - the end

Då har jag sett de sista avsnitten av serien. Nu väntar filmen. Gud! Jag har verkligen bölat som ett litet barn! Jag blir helt kär.. Är det så? Är vi tjejer verkligen kära i kärleken? Vi förväntar oss att passionen, romantiken & förhållandena ska bli likadant som på film? Tyvärr, det blir aldrig så. Man lever sin dröm i hopp om att det ska bli verklighet. Men det är väl bra med drömmar? Då har man något att längta efter, något att kämpa för?
Kärleken är viktigast här i livet. Inte bara kärlek till din partner, utan dina vänner & din familj också. Alla är en del av din familj.

Usch, nu börjar jag snart gråta. Jag kryper ner i sängen & slår på filmen.
Sex and the City - The Movie. Here I come.

(Fan, låt det bli maj någongång!!!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0