Mysig kväll

Alexandra dök upp här vid åtta-tiden, lagade Enchiladas, hällde upp ett varsitt glas alkohol & pratade om allt mellan himmel & jord. Efter maten flyttade vi oss till soffan där vi bänkade oss resten av kvällen. Prata om bara vardagliga saker som jobb, människor, otrevliga kunder, livet, skola, ja allt!
Pratade mycket om det här med utomlands. Jag vet att jag nobbade utlandet som fan i ett tidigare inlägg, men norra USA är faktiskt ett ställe jag skulle kunna tänka mig att bo en längre tid. Alltså inte ett varmt land. Lite varmare än här hemma i Sverige, men inte den där tropiska, outhärdliga värmen. Jag ska kolla vidare på det där framåt sommaren & kolla vad jag har för alternativ inom det området! Det vore roligt! :)
Emil & Albin kom in & sa hej en stund också - ja, Albin är i stan, trevligt värre :) Man har faktiskt saknat honom lite, man behöver inte Albin-humor, lite Albin-skratt ibland! Det märker jag nu!

Han drar sina historier som vanligt & man kan inte låta bli att skratta!



Emil, min älskling var lite på lyset :) ♥



Gud, klockan bara rann iväg! Ska ju för sjutton upp & jobba imorgon! Hoppas det inte regnar, så jag kan gå till jobbet! God natt alla! (Men först ett avsnitt SATC för mig - ni vet)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0