Jävla busschaufför

Nu måste jag bara avreagera mig! Jag är lite skakis faktiskt. När jag klev på bussen i morse, så såg jag att det satt en ung kille & körde. Säkert nyexaminerad. Så fort han börjar köra märker jag hans sätt. Han blinkar inte för det första, kör aggressivt, bromsar häftigt & drar en stor suck när vi får en övningskörare framför oss. Han var stressad & det är verkligen inte lämpligt när man har en buss full i skolungdomar. Jag blev riktigt irriterad! När man har ett såpass stort ansvar så ska man ta det också! Jag blir så arg!!

Sitter på jobbet & har precis börjat min dag. Eller tja, han förstörde mitt humör idag. Jävla apa.

Kommentarer
Postat av: Josefin

Aggressiv busskörning förekommer tyvärr för ofta...men stadsbuss-chaufförerna i Karlstad verkar inte ens ha gått någon utbildning! (dessutom är de flera gamla gubbar med en massa skägg som varken kan se eller höra!)

2010-04-12 @ 16:52:55
URL: http://msjoan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0