Halvtimme kvar

Slutar om en dryg halvtimme! Gud så skönt!
Öppnar imorgon också eftersom Micke inte tänker komma imorgon heller. Men ännu mer pengar till moi! :) Rätt lugnt nu, även fast jag springer emellan kunderna & skolarbetet.
Blir nog ingen uppsättning av hylla ikväll. Var hem nu på lunchen & hade fått en paket-avi från posten. Har fått hem mina skivor! Så här ska det brännas filmer ikväll & ÄNTLIGEN få tömma datorn! Så jäkla efterlängtat!

Åt hemmagjorda hamburgare idag med Micke & Emil på lunchen. Söta små pojkar :)
Bjuder lite på mig själv, eftersom jag är grymt trött. Jag som vaknade strax efter fem i morse.. Huvaligen!



Hoppas jag inte skrämmer iväg er nu :p

Kommentarer
Postat av: Anonym

du har en skitfin header :)

2010-04-27 @ 19:12:11
URL: http://johannaaleviin.blogg.se/
Postat av: Kisse

Oo najs, vad har du för jobb?=D

2010-04-27 @ 19:25:57
URL: http://kissesnails.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0