Glad!

Åh, baby ringde mig nyss, lite på lyset, men ack så söt!
Han kommer väl hem till mig & kryper ner i sängen någongång på morgonkvisten imorgon skulle jag tro.

Sitter på jobbet nu. Tiden har gått så himla sakta, men ändå inte. Har hållt på & fipplat med de nya telefonerna! Kul med något nytt! :)

När jag slutar är det bara att byta kläder, sen bege sig hem till Johanna & äta påskmat, sen vidare till mamma för att äta en gång till! Kommer ligga i paltkoma resten av kvällen för sjutton! Haha, men mig gör det inget! Jag har tre säsonger kvar av Sex And The City, så mig går det ingen nöd på! :D

Avslutar med att önska er alla en Glad Påsk!

Kommentarer
Postat av: bella

Söt blogg, GLAD PÅSK!!

2010-04-03 @ 20:24:15
URL: http://bellida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0