Alexandra-kväll

Tvättningen är klar & jag hann få allt rent! - Ärligt, jag hatar våran tvättstuga. NITTIOSEX lägenheter delar på fyra maskiner. Det är helt otroligt! Direkt efter att man tvättat klart så måste man boka en ny till två veckor senare.. Annars är det helt kört. Om jag planerar på att stanna kvar här ett längre tag kommer jag klaga. Det går ju inte att ha det så här..

Iallafall - ska städa klart här nu, sen kommer Alexandra över på besök. Ska laga Enchiladas, ta en öl & prata lite. Det ska bli mysigt! :)
Och solen skiner fortfarande, det gör mig glad! Vårkänslorna bara spritter i kroppen & jag vill bara hoppa i min nya klänning & mina nya heels & ut & skutta! Sån är jag - eller, egentligen inte, men jag kunde ha varit! Haha.

Duscha måste jag också göra, för jag ser ut som ett troll! Mwohaha.


Kommentarer
Postat av: Yasmine

Det gjorde jag också :P hehe. Jag duschade i dag jag. :)

2010-04-09 @ 20:44:20
URL: http://ladyyasmine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0