2 år!

Woho förresten!
Igår fyllde min blogg två år! Jisses, i två år har jag bloggat! Nästan varje dag, nu det senaste halvåret tre-fyra gånger om dagen. Det är över 1200 inlägg, så det har ju hänt en hel del här under de gångna två åren!
Här har ni en bild på mig från april 2008:



You got to admit that it's been quite a change? :)


Och glad är jag för det! 17 år & ung! Det är däremot på väg att ändras radikalt! Bor ensam gör jag nu. Tar studenten om mindre än två månader. (Hjälp! Två månader?!) Men är dock inte klar med studierna än då. Blir ett tag med plugg till efter det, sen ut & se världen & skaffa mig ett hyffsat jobb innan jag pallar att sätta mig i skolbänken igen på högskola (om man ens kommer komma in där nu p.g.a. de nya reglerna) Nej, jag ska inte börja diskutera det, då kommer det bli en hel roman! Haha..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0