Sitter i skolan ..

Håller på & ringer massa samtal .. Vad trött jag blir på sånt här . Fy vad tråkigt det var att bli myndig , att få lov att fixa allting själv . Men , vill man vara vuxen , så får man väl ta sitt ansvar också :) Hehe

Håller på med den här jävla republiken fortfarande . Jag blir snart tokig ! Att jag ska skriva på engelska också , gör mig ännu mer upprörd . Men , jag lär väl göra det , så jag har inte så mycket val . Det är väl bara att fortsätta skriva & hålla humöret uppe .
Inte så jäkla enkelt med tanke på alla omständigheter + en jäkla mensvärk som verkligen inte gör saken bättre ....

Här är en bild på mig från igår , för er som vill se ;D

 

Back to work , Bye .


Kommentarer
Postat av: Husgrin

Hei, Husgrin her.

Du savnade det att ingen skrev og lemnade "avtryck".

Lydig som eg er, skriver eg ett hej...



Ha en god dag, og lykke til med republiken!!!

2009-09-24 @ 11:20:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0