Nattbesök

Jahadu , nog blev det inte tidigt igår heller . Fick nattbesök , så vi somnade nog inte förrän framåt tre .. Blev ingen skola idag heller , var så himla trött . Så vi låg & snoozade en stund till :)
Hela dagen idag har jag hjälpt Alexander & målat . Ikväll kanske man åker iväg & kollar lite på marknaden i Grängesberg , annars hade jag bara tänkt att hälsa på Alexandra en sväng på Trädgårn & Simone en stund på McDonalds , annars ser planerna för dagen inte så speciella ut :)

Ts är fortfarande nere , tråkigt , tråkigt .. Men vad gör man ? Man håller ut :) Vi hejar på dig PiratKapten ! Du gör ju detta för våran skull , tjoho ! :)

Ja , jag älskar dig också , men försvarsmekanismen för tjejer funkar genom att vända taggarna utåt . Det är precis det jag har gjort , och jag lyckas också .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0