Men ..

Du är ingen idoit , men du framstår som det när du gör så här . Du förstår ju inte ..
Du är världens mest underbara människa , jag hade velat leva mitt liv med dig , men det går inte . Inte när du beter dig så här . Jag vet att jag inte är perfekt själv , för det finns ingen som är perfekt . Ingen .

Men jag försökte iaf . Det gjorde inte du . Inte vad jag märkte av .
Vad gjorde du för mig ?
Jag fick låna din bil . Din bil var jag försiktig med . Det var pappas bil jag kunde köra lite värre med . Det är skillnad .
Vi har haft denna diskussion så många gånger , det finns ingenting mer att diskutera . Det vi har bråkat om nu är inte ens utrett , varför gräva upp allt annat gammalt skit också ? Du vill ju bara gå förbi problemen . Hjälper det att supa i fem dagar i streck då ? Du skiter i vilket , då gör jag detsamma .

Bry dig inte längre , så gör inte jag det heller . Det blir ju bäst så här , var det inte så du sa ?



Men : - Det var ju så jääävla fiiint att du fick knulla mig iallafall ????

Kommentarer
Postat av: Emil

Du är ju bra jävla konstig Wictoria.. "Ja så fint det var att knulla dig" .. skärp dig..

2009-09-21 @ 12:30:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0