Jaha

Så enkelt var det .
Så jävla patetiskt . Vad fan tänker du med ?
Jag blir så frustrerad ! Nu vettefan vem det är som är schizofren egentligen ? Vad tar det åt dig ? Är alkoholen , statusen , tjejerna & populariteten viktigare ? Tydligen .

Emil , du älskar mig inte längre . Du förstår inte innebörden av dessa vackra ord när du uttalar de . Den man älskar skulle man kunna för . Göra allt . Aldrig ge sig . Men så jävla enkelt gav du upp .
Jag är helt tom , det finns inga ord som kan förklara hur nånting jag är ? Jag vet inte ens vad jag känner .. ?

Nu är det jag som står i centrum . JAG !!!!!!! Enbart jag ! Nu jävlar . Nu ska jag BARA bry mig om mig själv . Du slipper ha mig som "morsa" . För jag kommer inte bry mig längre . Nu ska jag bli jordens största ego ! Kläm på den du !

Ha en trevlig afton !

Kommentarer
Postat av: PiratKapten

Känner igen det du skriver. Jag har en flickvän som säger dessa ord, te.x. "jag gör allt för dig och du går före allt annat". När jag hör dessa ord från henne så vet jag inte vad jag ska säga. Det ända man vet att dessa ord inte stämmer vilket gör det svårt att säga tbx dessa ord. Brukar bara säga "gud var rar du är". Det är ord man oftast hör av sina flickvänner/pojkvänner... Men man vet oftast långt inne i säg själv att dessa bara är smörja.



Aja... Om man ska säga dessa ord så ska dom komma från hjärtat och ingen annan stans.



Hoppas dock att ni har löst det. Orden är mycket känsligt vid kärlek.



Ha det bra!

2009-09-16 @ 23:13:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0