Jag kan inte ..

Jag kan inte förneka det Emil , jag älskar dig . Jag älskar dig så det gör ont . Det gör förbannat jävla ont . Vet inte vart jag ska ta vägen ! Varför träffades vi nu ? Och inte om ett par år ? Men jag tror på ödet , så varför inte låta ödet bestämma ? - Nej , nån gång måste man gå emot . Fan . Jag finner inte ord .
Jag vill leva med dig . Resten av mitt liv . Dela varenda jävla lyckligt ögonblick med dig . Jag vill inte hata dig . Jag vill inte tycka illa om dig . Jag vill inte undvika dig och din blick . Jag vill vara med dig . Nära dig . Hela tiden .
Jag gråter så mina ögon svider . Fy fan . Ska aldrig älska någon som jag älskat dig .

Men nu är allting för sent ...



- Jävligt lätt att vara efterklok , inte sant ?

Kommentarer
Postat av: Emil

Du vet att jag älskar dig med.. och jag tror på ödet, om inte annat så gör jag ödet, när jag är redo !

2009-09-23 @ 16:49:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0