Jag blir så frustrerad

Är det bara tomma ord ? Ren bullshit ? Jag skulle nog mer tro på det .
Sluta vara så jävla macho ! Du tjänar inte ett skit på det ! Men fine , vill du att ditt liv bara ska gå utför , så fortsätt såhär . Jag lever mitt liv rätt högt just nu , eftersom  det du gör , höjer mig mer & mer för varje snedsteg .

Nej , jag bryr mig inte längre .. Som du kan läsa längre ner . Jag ska bara bry mig om mig själv & mina vänner nu . Men vettefan om jag kan kalla dig vän ens , när du behandlar en såhär ?

- Hur fan stod du ut ? fick jag frågan igår . Ja , hur sjutton stod jag ut ? Jag torkade dina spyor , skjutsade dig . Jag jobbade för att vi skulle ha råd att bo . Jag tog allt med en nypa salt . Jag tillät saker jag skulle ha hatat annars . Jag förbigick saker jag inte ens ville veta av . Jag förlät dig , på tok för många gånger .
Vänta tills du skaffar en annan flickvän , då kommer du inse alla jävla uppoffringar jag gjorde för dig . Sånt jag accepterade ska egentligen , över huvudtaget , inte tolereras . Det kommer nog ta ett par år för dig att inse . Då vi äntligen hamnat på samma nivå . Men då är det försent . Jag trodde det skulle gå lite fortare , att du kunde förstå något & ta till dig , men ack så fel jag hade ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0