Hejsan Hoppsan

Nu funkar Windows 7 helt klockrent ! Ljudet havererade igår , men på nåt vis lyckades Henrik få det att fungera i natt ! Tack :)
Så nu är jag supernöjd ! Är bara massa program som ska laddas ner som vanligt . Haha ..

Skoldagen idag var rätt seg , men var själv idag på matten sista timmen (det trodde jag inte?) så jag fick extra mycket hjälp . Såg att enligt deras planering ligger jag ca 8-9 veckor före dem , så jag får plugga i min egen takt iallafall . Kommer nog läsa ifrån dem iallafall . Men vi får se .
Högg tag i Erik idag också , så Geografilektionerna börjar nästa vecka , HURRA FÖR MIG !!

Pysslar lite med datorn , kanske hinner slänga upp en bild eller två ikväll :)

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0