Här kommer fler

Alltså .. Jag kan inte låta bli att skratta . Många som har skrivit när de setat på prov & liknande ser jag också . FUSK ! Men .. åter till det roliga :)


Hur går blinka lilla stjärna?

Blinka lilla stjärna där, hur jag undrar var du är. Fjärran lockar du min syn, lik en diamant i skyn. Blinka lilla stjärna där hur jag undrar var du är! MVH 118100


Hur fort sjunker en sten i vatten?

Det beror på hur tung stenen är. En liten sten sjunker långsammare än en stor.Ha det så bra!


Hur många bakterier innehåller en kyss?

En normal kyss innehåller 250 olika sorters bakterier.


Hur många bultar finns det i uddevallabron?

I Uddevallabron finns exakt 23 584 stycken bultar


Hur många ben har en trebent pall?

En trebent pall bör ha tre ben, därav namnet.



Haha , fyfan . Det här är min humor xD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0