Grr

Jaha , jobbat ännu en stund idag . Fick dessutom lönespecen idag , det var ett glatt besked , men ett ännu mer glatt besked var att den inte stämde , så jag kommer få ÄNNU MER pengar nästa vecka , woho ! :D
Jag är så hungrig så jag vet inte vart jag ska ta vägen , det värker i magen . Eller är det mensvärken som spökar också ? Aja , ont i magen har jag iaf . Och morgondagen sägs bli värre . Hur ska jag stå ut ? Nej , Wictoria , skärp dig . YOU CAN DO THIS !

Snart snart snart klar med arbetet . Gud vad jag ska somna GÖTT ikväll & veta att jag kan gå till skolan imorgon & slänga bunten med pappren framför näsan på läraren & säga att han ska ge mig ett MVG :D Nej , nu skojade jag bara . Men iallafall be han läsa ? :)

Fasiken ! Kom på nu att jag glömt det viktigaste samtalen av alla idag . Suck . Får komma ihåg det imorgon då .
Ska iallafall till tandläkaren på måndag . 8.50 , mindre kul , eftersom vi är lediga då . Menmen , det är väl bara & pallra sig upp , då är man uppe i tid iaf :)

Nej , nu ska jag skriva klart arbetet , sen "äta" , sen en film med lite mys :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0