God morgon!

Goood mooorning my friends ! :)
Sitter just nu i skolan , hann inte blogga i morse , eftersom pappa väckte mig så himla sent . Hade ställt klockan för tidigt , så jag snoozade ju ut den .. Typiskt mig ! Haha
Håller på & läser om Pythagoras sats . Någon som har arbetat om det ?
Den där gamla greken trodde han var smart när han kom på det där , så vi blev påtvingade att lära oss den här skiten i skolan ! Ja , det måste ju göras . Jag hatar vissa måsten , men jag är enivs , och jag SKA klara det här . Så är det bara .

Ska prata med Erik idag också om jag kan börja ha Geografi A också , så jag kommer någon vart .. Det här går inte .. Kanske om jag kan få göra mitt slut-prov i Power-Point också , så jag får mitt betyg i Datorkunskap också ..
Jaja , nog om skolan ..

Konstiga sms & telefonsamtal , mitt i natten ? Nu får du väl ge dig .. ? Är du ständigt full eller ?

Inne på dag åtta . En ny vecka . Det här börjar ta fart . JAG MÅR BRA ! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0