=)

Tjena mors !
Sorry för lite taskig uppdatering , men jag kom aldrig hem i natt :P
Jobbade ju igår , det var inte mycket att göra direkt , så det var rätt välförtjänta pengar :) Nice !

Innan jag åkte till jobbet igår , åkte jag förbi vid Johannas 25-års fest & sa hej . Sötnosen har ju gjort rasta-flätor ! Och jisses vad avundsjuk jag är ! Det är ju så snyggt !!



Grattis återigen Johanna !! =)



Sjöng för henne gjorde vi ju såklart =)

Idag kommer bli en riktig städ-dag. Det är så stökigt på mitt rum här , så det finns inte ord för det . Måste tvätta också . Suck . Men det är inte så enkelt när man inte har tid att städa & jag , som byter kläder stup i kvarten & slänger alla kläder på en stol för att jag KANSKE kommer använda de om en dag eller två .. ? Någon som gör samma sak ? Eller är det bara jag som är så stökig ? :P

Här är min klädhög i skrivande stund :P HAHAHA !!
(Den tippar snart)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0