?

Vad var det du blev sur över egentligen ?
Du sa att det var för att jag dansade med honom . Han var hög , ja , jag vet . Det är en gammal vän sedan mellanstadiet , och ja , jag vet att han var hög . Jag gick fram & pratade med honom & dansade med honom i två minuter , sen gick jag därifrån . Var det något fel med det ?
Blev du sur för att jag dansade med en kille ? Eller för att han var hög ? Tycker du det blev dubbelmoral då ? Snälla nån .. Killen är samma människa , bara det att han gjort ett dåligt val i livet som började knarka .

Men istället ska du visa dig hundra gånger sämre genom att låta tjejer ta på dig , låta de hålla om dig , sitta i ditt knä ? Undvika mig ? Lacka ur ? .. Du ringer mig & ber mig komma ut från krogen , jag stod i kön ut , så jag var ute inom ett par minuter . När jag kommer ut står en tjej och håller om dig ?! Och DET får inte jag bli sur över ?

Jag åkte hem & du kunde inte förstå hur jag stack ? Du kom för att prata . Du avbröt mig hela tiden . Jag lackade ur . Oh yeah , det gjorde jag & nu hoppas jag du snart förstår varför . Du gjorde slut & åkte hem & sov hos en annan tjej ?! Hur fan hade du känt om JAG , som blivit DUMPAD åkt hem till exempelvis Marcus eller Jocke ? Vad hade du sagt då ? "Nej , vi gjorde ingenting , jag sov bara där" ???? DU KUNDE ÅKT HEM . Älskar du mig , så gör du inte så .
Kan du någonsin se saker genom någon annans ögon ? Kan du lyssa på mig & höra förklaringar VARFÖR , istället för att reta upp dig & låta ditt temprament visa sin "vackra" sida .. ?

Jag blir så trött :(

Sätter på ännu en kärleksrulle , så jag får gråta en skvätt

Kommentarer
Postat av: Anonym

lycka till wictoria!

2009-09-14 @ 15:51:11
Postat av: amanda

låter inte kul, hoppas det blir bättre :(

2009-09-15 @ 16:21:10
URL: http://rackii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0