Dag sju

Jaha , då var vi inne på dag sju . Några fler dagar ska det bli iaf :)

Sitter i skolan . Min lärare är ledig hela veckan , så det kommer bli rätt slappt . Ska iaf försöka börja på en kärleks/skräck-novell :) Får se hur lätt det kommer bli då ..

Tisdag .. Idag blir det nog en sväng till posten , hann inte med det igår . Sedan ska jag mejla lite , för att få ordning på lite saker .
Måste vänta tills på fredag innan jag vet hur det blir . Men med säkerhet blir det jävla stora förändringar i januari ! WOHO , nu jävlar ! Låt tiden gå fort , snälla ? :D

Lika bra att vara singel ? Ha !

EDIT: Kollade förresten på filmen "Real Time" igår .. Den var rätt skum , eftersom hela filmen utspelade sig under en & en halv timme i en killes liv . Somnade innan slutet , så jag vet inte hur den slutade , haha . Eller en del .. Betyg 2/5, vad jag hann se iaf :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0