Sitter på jobbet

Sitter här nere nu & har allmänt tråkigt . Inte händer det mycket denna risiga & fruktansvärt kalla lördag inte . Huvaligen !
Jag har så grymt dålig blodcirkulation i kroppen så fingrar & tår är helt iskalla & jag har så himla svårt att få upp värmen i de igen . Blir nog bättre nästa vecka får jag hoppas ..

Alltså . Hur kan det vara "vinter" redan ? Löven är fortfarande halvt gröna & de har inte ens hunnit fallit av än . Ändå är det flera minusgrader på nätterna . Man får ju lov att skrapa rutorna på bilen på mornarna . Fy , det här gillar vi inte !!

Meen , jag får min nya mobil på tisdag (kanske måndag) ! Åh vad jag längtar ! Finns inte ord ! Jag bara älskar nya saker !! :D

Nej , back to work . Göra nån nytta . Kanske städa lite här ? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0