Huvudvärk

Mina hjärna dunkar , eller rättare sagt min vänstra hjärnhalva tar snart kål på mig ! Känns som om jag är så jävla täppt i näsan , så att hela huvudet är dubbelt så stort & väger 289342 kilo !!! Drygt som attan !

Ska strax kila ner & ta hand om tvätten , sen ta en varm dusch , hoppa i raggsockorna & krypa ner i sängen till en bra film . Det låter som en perfekt onsdag ! (Anser inte onsdagar som "lill-lördagar" , eftersom jag absolut inte behöver en anledning till att festa , eller konsumera alkohol) Har varit nykter i över en månad nu , & det känns förjävla fint :D


Zazza är ju världens sötaste kisse ! :D


Kommentarer
Postat av: emelie

Men shit va söt :D

2009-10-15 @ 12:27:03
URL: http://silencelikeawhisper.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0