Hemma igen

Tjo ! Hemma igen , efter en , ja , minst sagt konsig natt . Var iallafall chaufför , tjänade lite oväntade pengar , vann en hel del på Black-Jack (Y) . Var ner på Solo , dansade typ fötterna av mig . Damn , theese heals are killing me ! Även fast jag hade lagt i nå silikonkuddar som skulle dämpa det onda , no shit sherlock , vad ont det gjorde ändå ! :P

Träffade min bror Tobbe , som äntligen har kommit hem från sitt jobb utomlands ! Idag åkte han till Göteborg igen , men kommer hem igen i veckan & stannar tre veckor ! Vi bestämde igår att vi skulle fira våra födelsedagar tillsammans . Det är trots allt bara fyra dagar mellan de , så det ska bli kul :)

Lite bilder från igår ..

Fia & Yasmine . Fia vill som vanligt inte vara med på kort ..

Elin & Alexandra . Alexs var lite full :)

Minette bara skrattade ..

Träffade på tjålskåpet Sofie också :)

Jag & Yasmine skakade rumpa så det stod härliga till :D


Kommentarer
Postat av: Kimberly

Gå snälla in och rösta på mig, tar inte mer än 1 minut http://www.tv4.se/1.1173520?i=76. På måndag utser de en vinnare som vinner två biljetter till Blog Awards 2009.

tack för ditt stöd ! :)

2009-10-11 @ 15:16:48
URL: http://kimberlyblevins.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hejsan :) allt bra med dig idag?



http://lolad.se/

2009-10-11 @ 17:32:11
Postat av: Alexs

Gud vilket smile jag gör! Haha! men en lyckad kväll ialf! :) Måste göras om men då ska du vara med och festa lite! Puss / Alexs

2009-10-11 @ 19:49:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0