Dunder & brak ..

Sitter på jobbet , tråkigt värre , för på det här bygget händer det inte mycket . Andreas gick nyss , eftersom det var meningen att jag egentligen skulle ta hans sista timmar . Men jag fick ta Mickes heldag , plus Andreas fyra sista , så jag & Ida blir själva här nu . Ida stack nyss på lunch , så för tillfället är jag helt själv .
Och ruskigt jävla kallt är det ute också . Nå så grymt . Hoppas verkligen att de satt på värmen i lägenheten tills jag flyttat in , annars dör jag !

Här utanför håller de på att sanera marken , eftersom de gamla pumparna till macken hade läckt eller nåt , så det är ett jävla projekt här ute ..



Bara sex timmar kvar , woho !


Kommentarer
Postat av: pameee

Hej fint blogg kika på min blogg och ta kommentar snälla



pameeee:D

2009-10-22 @ 17:03:13
URL: http://pameee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0