Denna eviga väntan ..

Jaha , kvällen ? Rätt kort , flängt & farit lite , sett The Condemned , för tredje gången tror jag ? Den är bra . Den är verkligen bra . Var upp till morsan & skrev på lite papper . Nu sitter jag hemma & väntar på att jag ska få hem Windows 7 . Sonny har min skiva & har inte lämnat tillbaka den än , så jag får tanka hem en ny . Nej , jag orkar inte vänta .. Allt tar sån jävla tid , jag har inte tid med sånt . Fort ska det gå . (Jävlar vad mitt tålamod börjar bli dåligt känner jag) ..

Har det hemma om 20 min . Bränna ut en skiva . I med den i datorn & installera om . OCH POFF ! Så har jag en helt ny dator :D Wihi ! :D

God natt alla , för ni sover väl säkert redan . (Förutom de som super då) ;p

Kommentarer
Postat av: marinafransson ♥

sv: Fin blogg! :)

2009-10-30 @ 19:08:27
URL: http://baramarina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0