Brr

Fy fan vad kallt det är ute ! Det är ju hemskt ! Fy för minusgrader . Gillar verkligen inte vintern . Enda som är positivt är väl typ alla tända ljus & julafton , all god mat & sånt . Man annars kan vintern ta sig nånstans . Att den ska vara så himla länge är ju ännu värre !

Jag är lite små-butter idag . Pratade med min svenska lärare & jag var två små-fel från ett MVG på novellen , men jag får väl nöja mig med ett VG :) Ska uppfylla VG -kraven nu först , så får vi se hur mycket som återstår att göra för att få MVG i svenska B :) Då är jag riktigt nöjd :)

Har jobbat nu på eftermiddagen , jag är så himla glad när jag får jobba ! Jag känner mig .. på nåt vis .. Levande ? :) Kan man säga så ? :) Allt går i ett , man träffar massa folk och tjänar massa pengar . Ett STORT plus med andra ord :)

En sak till .. Skrev kontrakt på lägenheten idag :D :D
Så nu kan det väl bara bli januari ? :) Eller .. Vi tar min födelsedag & julafton först ;)


Så här såg bilen ut i morse .. Tror ni jag blev glad ? Nyvaken & försenad ?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0