999

Världens bästa salva , 999 .
När jag kom hem från jobbet , hade jag fått två tuber . Gud vad jag ska snåla nu . Dock åker Ricky tillbaka till Kina om ett par dagar , men kommer inte hem förrän om ett par månader igen . Ska be han köpa med en hel låda med denna salva !
Denna salva är nån form av kinesisk militär-salva som bara säljs på vissa ställen i Kina . Den är super mot eksem , myggbett , finnar , ja allt ! Det är väl säkert mycket skit i den , men det gör ingenting . Det är världens mirakel-salva ! Och som tur är åker min lillebror till Kina snart också , så ska han också få köpa med sig massa tuber !
Gud vad jag är glad nu !!! Så känner ni nån som ska till Kina , be dem köpa med denna salva hem till er .
Finnar försvinner på bara ett par timmar !! :D


Kommentarer
Postat av: M o l l y m u s

Hallåå :D

Hoppas allt är bra med dig och

att du får en superbra fredags kväll! :D

Många kramisar! ;>

2009-10-09 @ 22:21:14
URL: http://mollymus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0