Vilket jävla röj

Igår var det fest så det stod härliga till ! Förfest hemma hos Katta & Magnus med ett jävla drag . Grannen hade fest också & en del av medlemmarna där kikade över en stund :)
Sen bar det av till Solo . Mycket , mycket folk ! Basic Element stod på scen & gav en , tyvärr kort , men jävla bra show ! Efter krogen gick vi till Pelles , köpte en toast , & satte mig sedan i taxin till Smedjebacken . Emil hade legat vaken & väntat på mig :) Och full blev jag , det slog till rätt rejält när jag la mig ner . Men idag mår jag bra ! :) Jag & Emil klev inte ur sängen förrän halv tre idag , så det blev ett låååångt morgonmys !

Ska till tandläkaren imorgon bitti . Kommer väl skrapa lite tandsten & så .. Sista besöket som är gratis . Huvaligen . Hur ska jag ha råd att gå till tandläkaren sen ? Fy då ..

Lägger upp bilderna från igår lite senare , för nu är Sonny & Yasmine på ingång hit :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0