Uuuääää

Men fyfan ! En enda dag jag trodde att jag verkligen kunde få sova ut , så misstog jag mig . Micke började ringa & skriva sms vid nio-tiden i morse , så det var kört ..
Sitter på jobbet nu , ska jobba heldag imorgon också . Lite mer pengar kanske jag får till jul trots allt . La ju ändå en hel-vecka på nästa lön , så den blir nog rätt saftig i december med :)

Pratade med Örjan idag också , så det ser ut som om saker börjar klara upp sig lite . Att kunna ha det såhär är rätt smart , för man kan baka in så mycket i andra ämnen . Fördelar till mig ! Woho ! Mitt engelska-arbete , går att sammankoppla med samhällskunskapen . Likaså mitt projektarbete , som kan sammankopplas med både svenska & samhäll . Nu ska jag bara ta tag i det här också ! (Var ju bara den detaljen)...

Ser inte ut som om jag kommer få min dator förrän nästa vecka .. Tråkigt nog . Men vad gör det ? Jag har klarat mig fram tills nu , varför inte ett par dagar till ? Haha .. Men gud vad skönt det ska bli ! :)
Spekulerar lite på soffor också . Tänkte mig en Tomelilla förut , men den har för höga armstöd , så den är utesluten nu . Och Ektorp-sofforna försvinner som smör i solen . De andra sofforna jag kollat på "is waaay beyond my economy" . Så vi får se vad det blir :)



Nej , jobba till halv fyra idag , skönt med kort dag . Sonny hämtar mig , sen hem en snabbis . Ska umgås med S en stund idag , ska bli trevligt :) Skönt att börja umgås både med lite nytt & gammalt folk igen :)

Hörs senare ! Puss på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0