Snart så ..

Sitter på jobbet , (som vanligt) slutar snart .. Har fått en timme extra idag , eftersom jag inte tog nån lunch , för vi beställde hit mat istället :) Pizzabagaren hade aldrig någonsin på sina 7 år inom branschen fått en sådan beställning som idag , haha . Och jag kan nog hålla med om att det var lite konstigt :)

Hem & pyssla lite mer med projektarbetet , sen hem till Emil & sova där i natt , stackars liten har gått & blivit sjuk igen . Nu är det jag som kommer bli riktigt förbannad på sjukan , om han inte får ta bort halsmandlarna . Nu är det sjunde gången på nio månader . Så här ska det inte vara ! :@

Puss & hej , leverpastej

Kommentarer
Postat av: Bella

Allt bra?=)

2009-11-02 @ 17:57:47
URL: http://bbbellas.blogg.se/
Postat av: frida

heeej :)

fin blogg

kolla gärna min blogg. fridallindberg.blogg.se och jag hoppas att jag får behålla dig som läsare. om jag inte får det så är det väl för du tycker min blogg är tråkig. men vad kan jag ändra på ?:)

2009-11-03 @ 17:40:48
URL: http://fridallindberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0