Sant , så sant ..

Nej , precis . Hände ingenting idag . Så himla skönt . Sov mellan två & sex idag på eftermiddagen . Jag var verkligen helt död , så det var verkligen välbehövt .. Hoppas verkligen att jag kan somna nu ikväll . Ska strax krypa ner under täcket , så jag lär väl få svar på det rättså snart ..

Imorgon är det fredag , & jag ljög rätt hårt om att det inte skulle bli nå jobb förrän på lördag . Blir heldag imorgon 6.30-15.30 . Sen är det bara att snabba sig hem , för sen ska jag & Emil åka till Borlänge , för att gå på biopremiären av 2012 ! Någon som har sett den ? :)

Kommentarer
Postat av: Twinsen

hej hej

2009-11-13 @ 07:55:08
URL: http://lizzyochbecky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0