Nytt i garderoben

Kunde inte låta bli .. När jag , Yasmine , Alexandra & Fia sprang runt på stan igår , provade jag en sån himla fin klänning , Jag kunde inte sluta tänka på den , så jag köpte den idag ! Tänkte ha på mig den imorgon på julbordet .. :) Inte så fint med lila då kanske , men vafan bryr sig mekaniker om det ? :p



Nu luktar det gott här hemma ! :) Emil kom precis hit , helt slut var han , så han stöp i säng på en gång . Tänkte ta en "power-nap" .. På sisådär två timmar . Haha . Men hans parfym fyller mitt rum , & det älskar jag :)
Medans han sover tänkte jag passa på att tvätta lite (har en maskin i nu) , städa lite (plocka i & ur diskmaskinen har jag redan gjort) , äta nåt (maten står i ugnen) & se en film ..

Var ju upp till Sanna idag (hon som har min lägenhet nu) och tog lite mått. Det visade sig att jag inte alls får plats med den hatthyllan & den bänken jag hade tänkt mig.. Så nu är jag lite besviken . Men nu har jag iallafall måtten , så nu kan jag ge mig ut på jakt efter det som passar ! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0