Morsning

Sitter på jobbet nu .. Det var riktigt tugnt att gå upp i morse . Emil vaknade halv fem i morse & var brännhet . 40,3 i feber . Han fick två tabletter , men de hjälpte inte alls . Jag blötte handdkar & la på pannan & på de ställena nära de ytliga blodkärlen . Det hjälpte inte heller . Jag gick ut & kylde ner kudde & täcken , men inte det heller gav nån effekt .. Det slutade med att jag fick lägga honom i badet & kyla ner honom med normaltempererat vatten . Då började febern sakta men säkert sjunka . När han la sig igen , kunde han äntligen somna & jag likaså .
Så trött är jag . Fruktansvärt . Ska tillbaka till Smedjebacken efter jobbet & sova en timme ..

Få se om jag orkar med fest ikväll , men jag skulle nog tro det . Carina & S-Å blir hemma & tar hand om Emil . Synd att han inte kunde följa med , men han måste verkligen bli frisk nu ! Om han inte blir det snart är det dags att börja bli riktigt orolig ..

Basic Element kommer till Solo . Hur mycket ös kommer inte det bli ? :D


Kommentarer
Postat av: al

Usch, stackars pöjk!



al

2009-11-14 @ 14:13:59
URL: http://aljohansson.blogg.se/
Postat av: Chrissie

Hoppas han kryar på sig och att du får en trevlig kväll :)

2009-11-14 @ 18:17:31
URL: http://jinxedchrissie.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0